loading...
سيمولاتور
سينا بازدید : 23 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

نهنگ ، نهنگ خواهش من از لپ تاپم وقتی هنگ می کنه و به پرت پرت میفته !

. . .

به داداشم گفتم لپتاپمو بده ! دو متر کلن از هم فاصله داشتیم دیدیم نه میتونه پرت کنه نه میتونه سُر بده ! آخرش گذاشتش روی یه پتو گفت بکِش از اون ور یه همچین ادمهای لارجـــی هستیــــم مــــا

. . . .

مسافر اول : تاسکی تاسکی واسا سوار شم مسافر دوم : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مسافر اول : زهر مار به چی میخندی !؟ مسافر دوم : عزیزم تاسکی یعنی چی !؟ این که تاسکی نیست مسافر اول : خو پ چیه !؟ مسافر دوم : این شصخیه نه تاسکی !

. . . .

اعتراف می کنم به این سن که رسیدم هنوز وقتی میخوام از در خونه برم بیرون اگه جورابم سوراخ باشه عوضش می کنم با این فکر که اگر تصادف کردم و آمبولانس اومد و منو گذاشتن رو برانکارد و مردم دورم جمع شدن سوراخ جورابم ضایع نباشه

… . . . .

طریقه روانی کردن دخترا با دو حرکت : ازشون عکس بگیرید عکس رو بهشون نشون ندید !

. . .

من بچه بودم آرزو داشتم مادربزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم ! یه همچین آدمی قانعی بودم من !!!

. . . .

از غضنفر میپرسن ۱۰تا جوجه داریم گربه ۶تاشونو میخوره ، چند تا باقی میمونه ؟ غضنفر میگه اون دیگه جاشونو یاد گرفته میاد بقیشونم میخوره !

. . .

یه ماشین لباسشویى داریم انقدر تکون میخوره که بنده ى خدا همزمان هم لباس میشوره هم تو خونه قدم میزنه

. . .

تو فکرم یه نمایشگاه بزنم و نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بزارم !

. . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از بودن در وبلاگ من لذت برديد؟؟
    عكس كارتوني

    لينك براي دانلود


    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 8,365